HTKs årsmöte 2023

Kallelse till årsmötet 2023

Vi hoppas att ni alla har haft en underbar tid på tennisbanorna och att ni mår bra!

Då var det återigen dags att kalla till Hindås Tennisklubbs årsmöte 2023. Detta är en viktig händelse där vi tillsammans blickar tillbaka på det gångna året och diskuterar framtida planer för klubben.

Datum: 25 september
Tid: 18:00
Plats: Konferensrummet i idrottshalle
n

Under mötet kommer vi att diskutera och besluta om olika ärenden som påverkar klubben. Det är en utmärkt möjlighet för er att vara med och påverka klubbens riktning och utveckling. Era tankar och idéer är värdefulla för oss.

Vi vill även informera er om att vi under det gångna året 2022 har upptäckt en förskingring inom klubben. Vi har tagit tag i detta och kommer att diskutera vidare om situationen på mötet. Det är viktigt för oss att vara öppna och transparenta gentemot våra medlemmar.

För att underlätta planeringen ber vi er att bekräfta er närvaro senast den 22 september genom att svara på detta mejl.

Vi ser fram emot att träffa er på årsmötet och tillsammans fortsätta att göra Hindås Tennisklubb till en fantastisk gemenskap för alla tennisälskare.

Vänliga hälsningar,

Christoffer Rydeståhl